Afsluiten en beginnen

13 maart 2024

De winter loopt ten einde en de lente kondigt zich aan…

We hebben de winteractiviteiten afgesloten met een uitermate gezellige en goedbezochte bingo-avond in onze kantine. Grote dank aan Inge die van deze avond een succes heeft gemaakt en voor leuke prijzen heeft gezorgd. Leuk dat onze nieuwe buren ook kwamen meespelen en kennismaken met de aanwezige leden.

Er zijn zeer veel positieve reacties gekomen op de georganiseerde winteractiviteiten. Op deze manier konden we toch met elkaar in contact blijven gedurende vooral de natte winter. Maar gelukkig komt aan deze winter ook weer een einde en kan er worden toegeleefd naar de start van het nieuwe tennisseizoen.
De afgelopen week is er een start gemaakt met het prepareren van de tennisbanen. Groundsman Piet van der Horst heeft nog een paar weken nodig om de banen weer tiptop in orde te maken. Als de netten strak gespannen zijn, kan er weer gebruik worden gemaakt van de banen.
Het openingstoernooi zal in april plaatsvinden en we hopen dan natuurlijk alle leden te mogen verwelkomen. We houden u op de hoogte van de exacte datum.

Nieuwscategorieën

Vragen?